Ian – Ciumaflex Versuri

Ian – Ciumaflex Versuri

Versuri: [Refren: Ian] Am o fată, stă în spate, dacă-i nașpa, n-o lovesc Încă una, stă pe față, zici că-i Jennifer Lopez Am și cash, am și pe card, de ce mai stau să mă gândesc C-am atâta cașcaval, nehotărât cu ce plătesc Sunt singuru' real din țară, cum s-aberez (Fă) Unii comentează că le dau stres Dau într-o fată după ce le dau pass Tu mi-ai luat tot, eu sunt up next Dă-te-n kil, în ciumaflex Ești genu' care la magazin se ceartă pentru rest Gang-u', țin presiune în top Și dacă nu simt asta nici nu mi se pune stop Vorbești ca un sifon, de ce nu ți se pune dop? În viața ta n-ai cum să tragi cu mine cot la cot [Strofa 1: Ian] Feeling-еala Cunosc interlopi de cântă ca vioara Dădeam cеva tobe gen Mirea Mioara Dacă-i dau ciocane, care-i nicovala? Am în spate țara, îți cumpăr casa aia cu nara (Yeah) În casă singurel cu Dana (Shh) Pula mea nu crede-n karma (Yeah) De la pula mea fuge doar drama Ceri bătaie îmi aduc imediat arma [Refren: Ian] Am o fată, stă în spate, dacă-i nașpa, n-o lovesc Încă una, stă pe față, zici că-i Jennifer Lopez Am și cash, am și pe card, de ce mai stau să mă gândesc C-am atâta cașcaval, nehotărât cu ce plătesc Sunt singuru' real din țară, cum s-aberez (Fă) Unii comentează că le dau stres Dau într-o fată după ce le dau pass Tu mi-ai luat tot, eu sunt up next Dă-te-n kil, în ciumaflex Ești genu' care la magazin se ceartă pentru rest Gang-u', țin presiune în top Și dacă nu simt asta nici nu mi se pune stop Vorbești ca un sifon, de ce nu ți se pune dop? În viața ta n-ai cum să tragi cu mine cot la cot [Strofa 2: THF LIL LAW, Ian ] Just like Ian, on my shit He's in the pj's, told me to chill It's all on him, that's my dawg fosho So don't come to the 'raq legit I got the baddest bitch I got the baddest stick I'm flexin' on them Rain my check up on 'em They can do nothing on me Took out fast as SRT Still pop out at this bitch Middle of the street, gimme a week Whoever said I couldn't get 'em I ain't gonna tell 'em [?] Back to the flexing You see my wrist and necklace Yeah, back to the bullshit A nigga live for this shit Leave 'em breathless I ain't even shop for jewelries no mo' I go in my closet, that's a store Niggas be trynna keep it on me for nothing They know I'm fly in the zone And I got buns for real You know when I go out I leave a nigga red in the snow Shoutout to [?] [?] The reason I know what I know (Yeah) [Refren: Ian] Sunt singuru' real din țară, cum s-aberez (Fă) Unii comentează că le dau stres Dau într-o fată după ce le dau pass Tu mi-ai luat tot, eu sunt up next Dă-te-n kil, în ciumaflex Ești genu' care la magazin se ceartă pentru rest Gang-u', țin presiune în top Și dacă nu simt asta nici nu mi se pune stop Vorbești ca un sifon, de ce nu ți se pune dop? În viața ta n-ai cum să tragi cu mine cot la cot

Post a Comment for "Ian – Ciumaflex Versuri"