Υποφέρω Στίχοι - Πάνος Κιάμος ft. Zeraw

Υποφέρω Στίχοι - Πάνος Κιάμος ft. Zeraw

Στίχοι: Υποφέρω υποφέρεις Που δεν είμαστε μαζί Μα το ξέρω και το ξέρεις Πως ταιριάζουμε πολύ Γιατί; Γιατί; Δεν είμαστε μαζί; Γιατί; Γιατί; Δε θέλεις επαφή Bad gyal when she whine Το ζει μες το vibe της Μ’ αρέσει το Style της Και μοντέρνο και classic Χίλιες και μία νύχτες μόνο μαζί της Κι έχω χάσει το μυαλό μου Με τραβάει κοντά της σα μαγνήτης Βρήκα τ΄άλλο μισό μου Έλα έλα έλα έλα έλα Έλα έλα έλα έλα έλα Έλα κοντά μου, γίνε δικιά μου Έλα και σβήσε τη φωτιά μου Υποφέρω υποφέρεις Που δεν είμαστε μαζί Μα το ξέρω και το ξέρεις Πως ταιριάζουμε πολύ Γιατί; Γιατί; Δεν είμαστε μαζί; Γιατί; Γιατί; Δε θέλεις επαφή Με χαμόγελο so fresh Δεν χρειάζεσαι το flex Λάμπεις σα να' σαι μια star Η καλύτερη by Far Έλα έλα έλα έλα έλα Έλα έλα έλα έλα έλα Έλα κοντά μου, γίνε δικιά μου Έλα και σβήσε τη φωτιά μου Δες δες my baby είναι fresh Yes yes νιώθω τόσο blessed Υποφέρω υποφέρεις Που δεν είμαστε μαζί Μα το ξέρω και το ξέρεις Πως ταιριάζουμε πολύ Γιατί; Γιατί; Δεν είμαστε μαζί; Γιατί; Γιατί; Δε θέλεις επαφή

Post a Comment for "Υποφέρω Στίχοι - Πάνος Κιάμος ft. Zeraw"