JA NE PIJEM MAMA Tekst - ALEKSANDRA MLADENOVIC

JA NE PIJEM MAMA Tekst - ALEKSANDRA MLADENOVIC

TEKST : Hej mama, mama nemoj da verujes u sve sto prica svet Hej mama, mama nije moj obraz prvi sneg da nestane Kad ti jave pila je, s ovim s onim bila je, hoce mozak da ti sprze Tvoje brige brinu svi drugovi i dusmani, svi bi glavu da mi drze Refren: Ja ne pijem mama, ne brini se ne brini, momci pored mene ostali bi nevini Ne uzimam mama nista da se popravim, napit cu se kada onog majmuna zaboravim x3 Hej mama, mama, u starom kraju traje dan ko godina Hej mama, mama ma neka laju znas ti sta si rodila Kad ti jave pila je, s ovim s onim bila je, hoce mozak da ti sprze Tvoje brige brinu svi drugovi i dusmani, svi bi glavu da mi drze Refren: Ja ne pijem mama, ne brini se ne brini, momci pored mene ostali bi nevini Ne uzimam mama nista da se popravim, napit cu se kada onog majmuna zaboravim

Post a Comment for "JA NE PIJEM MAMA Tekst - ALEKSANDRA MLADENOVIC"