Jestem grzechem Tekst - Arne x Ramzes x Czarli

Jestem grzechem Tekst - Arne x Ramzes x Czarli

Tekst: Jestem niereformowalny, tak mówiła twoja matka Zostawiłem prezencik, a tobie ślad na pośladkach Wandal kurwa ze mnie marny Nawet murów nie taguje Żeby wybielić swe imię pójdziemy jutro na sztukę Chcę duszenia a a przy tym dużo palenia Pierdole schemat Tylko siebie mi tu daj Twój ojciec widzi menela Ty diabła na luźnych wersach A siora już nie narzeka, kiedy przychodzę bo: Jestem grzechem ty moim utrapieniem Zgotowałaś piekło a ja czuje się jak w niebie Na talerzu serce przebite widelcem Kiedy wbija szpony konam krzyczę proszę zjedz mnie Jestem grzechem ty moim utrapieniem Zgotowałaś piekło a ja czuje się jak w niebie Na talerzu serce przebite widelcem Kiedy wbija szpony konam krzyczę proszę zjedz mnie Twoje życie mnie nie kręci Najwyżej Twoja dupa Wieczór szykuje się długi Może zapalimy skuna Sąsiad chodzi gdzieś po kątach Podsłuchuje jak skurwysyn Osiedlowy monitoring Ukryć temat niezły wyczyn A jej uda, Mój teściu zdziałał cuda Wieczorny upał Takiej nie znajdziesz w klubach Grzechy mnożą się na koncie Za mój talent chce pieniędzy Ciężko na to pracowałem Teraz mam kilka perspektyw Jestem grzechem ty moim utrapieniem Zgotowałaś piekło a ja czuje się jak w niebie Na talerzu serce przebite widelcem Kiedy wbija szpony konam krzyczę proszę zjedz mnie Jestem grzechem ty moim utrapieniem Zgotowałaś piekło a ja czuje się jak w niebie Na talerzu serce przebite widelcem Kiedy wbija szpony konam krzyczę proszę zjedz mnie Jestem mała słodkim chamem Brakuje mi dobrych manier Głodny nie jestem sobą Wezmę Cię na śniadanie Mogę z tobą stracić oddech Jak by wjechała mi astma Nakręcam cię jak zegarmistrz Właśnie zjadłem ananaska Jesteś słodka Ale nie tak jak twoja siostra Będziesz mokra Jak latem poranna rosa No proszę skacz jak na bungee Wykończę Cię jak podatki Chyba ostatniej nocy byłem w twojej wyobraźni Jestem grzechem ty moim utrapieniem Zgotowałaś piekło a ja czuje się jak w niebie Na talerzu serce przebite widelcem Kiedy wbija szpony konam krzyczę proszę zjedz mnie Jestem grzechem ty moim utrapieniem Zgotowałaś piekło a ja czuje się jak w niebie Na talerzu serce przebite widelcem Kiedy wbija szpony konam krzyczę proszę zjedz mnie

Post a Comment for "Jestem grzechem Tekst - Arne x Ramzes x Czarli"