Medalioni Tekst - Noizy x Stresi

Medalioni Tekst - Noizy x Stresi

Kur vim na, bohet nami Ça u bo, ça u bo Pse po bjen alarmi (Yeah) O sa bukur po rrin medaljoni Ju e dini kush janë t’parët, pse nuk e pranoni? (Yeah) Dhe për rekorde sun na flet asnjoni Kena dy dekada n’lojë, s’keni ça na boni (Yeah) Dhe ja ku jena tash si cikloni Ma t’fortë se kurrë, sun na përballoni (Yeah) Eyoo, brrr Ye, ye, ye, ye Noizee (Aha) Eyo Stresinjo [Verse 1: Stresi] I hi flak si përnatë, çunat po zbarkojnë n’asfalt 15 vjet gazin tap, m’thuj kush o tash me na nal Tu qi karriera, sakat, 2 lëvizje, shah mat 2 legjenda ku mi ka (Haha) Hyna n’koncert eskort, fly shpejt konkord Super pidha t’ron n’to, thyhet clubi bie n’tokë Tu bo pare dhe t’martën, 2 kapuça n’2 t’natës Prapë me çunat e lagjes, ndajmë paret dhe hesapet S’un e nxen, s’un e prek Provokon, vetëm qesh Kur e shef, kur e don, veç e merr Ajo lun, ajo lun, unë e din, krejt e dun Krejt qytetin e lë pa men [Pre-Chorus: Stresi] Gang shit, bad shit, fake shit, same shit Number one playlist, jo me neve s’ka diss Nëse don me dal, merri shoqet hajde dalim Edhe ikim diku larg ku t’na dali (Gunshot) [Chorus: Noizy] Kur vim ne, bohet nami Ça u bo, ça u bo Pse po bjen alarmi (Yeah) O sa bukur po rrin medaljoni Ju e dini kush janë t’parët, pse nuk e pranoni? (Yeah) Dhe për rekorde sun na flet asnjoni Kena dy dekada n’lojë, s’keni ça na boni (Yeah) Dhe ja ku jena tash si cikloni Ma t’fortë se kurrë, sun na përballoni (Yeah) [Verse 2: Noizy] Ajo ngjan si latina, na boni për aspirina Format e trupit, çfarë linja Ku ku moj none, ça piva? U bona tap veç tu pa, u bona drras, kesh tu ra Mi mori ment, trupi saj me kthesa, Llogara Kerrin n’tokë për asfalti, ora n’dorë sa pallati (Mhh) Kaloi afati, t’zuna venin, transplanti S’jam i fortë si Vandami, jam i mençum, dibrani Nëse t’foli me kunja, s’ka pidhnone ta kapi Me ta tëjt n’fëjt pa t’vëjt, a thu kishe bërtëjt Ose ka i kishe çu sëjt, kën e kishe vrëjt Jam i keq, jam i sham, ma pidhnone s’ke pa Kur e ki shokin si vetja, ta çoj vendin n’hava Sa shpejt u prajshe mor klish, unë hala s’ja kam nis Kta po dojnë me ma bo zborrin, une krejt i kom gris Ku ku i poshtër ja qivja, si thojnë nga Vlora mo bisha Zinjo dhe Stresinjo, sikur kopsa dhe kmisha (Gunshot) [Chorus: Noizy] Kur vim ne, bohet nami Ça u bo, ça u bo Pse po bjen alarmi (Yeah) O sa bukur po rrin medaljoni Ju e dini kush janë t’parët, pse nuk e pranoni? (Yeah) Dhe për rekorde sun na flet asnjoni Kena dy dekada n’lojë, s’keni ça na boni (Yeah) Dhe ja ku jena tash si cikloni Ma t’fortë se kurrë, sun na përballoni (Yeah)

Post a Comment for "Medalioni Tekst - Noizy x Stresi"