Mezarımı Kendin Kaz sözleri - Neowll

 Mezarımı Kendin Kaz sözleri - Neowll

"Mezarımı Kendin Kaz" şarkı sözleri ile Göz göze,ten tene. Yakın ol, kalbine. Kilit koy, sev yine. Söyleme, gülümse. Acıma, vur yine. Zaten aşk, boş, sence? Korkum, sen. Bir bilsen, baş edemiyorum çık beynimden. Göz göze,ten tene. Yakın ol, kalbine. Kilit koy, sev yine. Söyleme, gülümse. Acıma, vur yine. Zaten aşk, boş, sence? Korkum, sen. Bir bilsen, baş edemiyorum çık beynimden. Kaybettiklerim kazandıklarımdan az Sen iyilik prensesi beni günahlarımla as Derdim ölümle dans Mezarımı kendin kaz Sanırım yine aynı tas Çek tetiği yapma naz Korkma yaz uydur yine S****** diyorum ölsene Neo İçimde ki şeytan bana yaşa diyo Kafamda sen var elimde glock Sanırım sonumu gülüşün veriyo Teninden, zihnime akıyor düşünceler Göz göze,ten tene. Yakın ol, kalbine. Kilit koy, sev yine. Söyleme, gülümse. Acıma, vur yine. Zaten aşk, boş, sence? Korkum, sen. Bir bilsen, baş edemiyorum çık beynimden. Göz göze,ten tene. Yakın ol, kalbine. Kilit koy, sev yine. Söyleme, gülümse. Acıma, vur yine. Zaten aşk, boş, sence? Korkum, sen. Bir bilsen, baş edemiyorum çık beynimden.

Post a Comment for " Mezarımı Kendin Kaz sözleri - Neowll"