KUCA STRAVE Tekst - ALEKSANDRA PRIJOVIC

KUCA STRAVE Tekst - ALEKSANDRA PRIJOVIC

Tekst "Kuća strave" Znam, nisam ti dovoljna, zar ne? Ležiš pored mene kô na drugoj strani ulice I dobro znam da od pakla pravim dobar dan Pa i svaki drugi ludak misli da je normalan A ja propadam sa stilom Ručam vino sa tekilom Taman sećanja dolete Pa za desert dve tablete (Oh) (Refren) A nisi me još prošao Zato dobro mi došao U ovu našu kuću strave Gde sam umrla za tobom A čekam da mi jave Idi gde si pošao A onda dobro mi došao U ovaj bar za jednog gosta U koji dođeš kad ti dosta Da pokupiš to što osta Dobrodošao Dobrodošao Znam, to ne prolazi, to nije prehlada Sada druge ljubiš kao što si mene nekada I dobro znam, ne dobija se uvek kol'ko daš Držiš se, al' padneš uvek kada dole pogledaš A ja propadam sa stilom Ručam vino sa tekilom Taman sećanja dolete Pa za desert dve tablete (Oh) (Refren) A nisi me još prošao Zato dobro mi došao U ovu našu kuću strave Gde sam umrla za tobom A čekam da mi jave Idi gde si pošao A onda dobro mi došao U ovaj bar za jednog gosta U koji dođeš kad ti dosta Da pokupiš to što osta Dobrodošao Dobrodošao Dobrodošao Dobrodošao Samo se javi Moj lek od otrova se pravi

Post a Comment for "KUCA STRAVE Tekst - ALEKSANDRA PRIJOVIC"