Jador - Aleasa Versuri

Versuri :

Nu stiu sa fiu barbatul pe care tu il vrei Stiu ca vreau sa fi tu mama copiilor mei Te consider aleasa sa imi fii mireasa Singura ce ma asteapa cand vin acasa Sunt milionar dotat viitor bilionar si imi place ce fac Cautat la nivel inalt nu accept orice femeie in pat Stii paparazii dau fake relatii Tu fii cuminte sa dam inainte De imi dai macar o noapte sa ma duci in rai Ca eu sunt printul la care visai In rochie alba langa mine stai Nu stiu sa fiu barbatul pe care tu il vrei Stiu ca vreau sa fi tu mama copiilor mei Te consider aleasa sa imi fii mireasa Singura ce ma asteapa cand vin acasa Vin din concert nu vreau sa ma cert Acelasi motiv inexistent Mereu atent, in ochi violent Nu sunt dement sa ma cert cu, karma De ce, de ce ma compari cu el Daca ma iubesti nu iti asculta mama Ti-am fost si sunt cel mai fidel Nu stiu sa fiu barbatul pe care tu il vrei Stiu ca vreau sa fi tu mama copiilor mei Te consider aleasa sa imi fii mireasa Singura ce ma asteapa cand vin acasa (x2) De imi dai macar o noapte sa ma duci in rai Ca eu sunt printul la care visai In rochie alba langa mine stai

Post a Comment for "Jador - Aleasa Versuri"