Nu-s ca fosta ta Versuri - Paulina X Liviu Teodorescu | Audio Lyrics

Versuri :

Liviu: In miez de noapte ai primit in telefon Fara sa vreau m am trezit din somn Cine iti scrie? Cine te cauta? Pe cine mai ti la inima? Paulina: In miez de noapte am primit un telefon Fix cand era cat pe ce sa dorm Nu am raspuns, stii ca am dat ocupat Era iar tipul ala obsedat Refren:x2 Unde ai fost toata noaptea? Nu mai intreba… Stiu ca ai pe altcineva! Stii ca nu i asa… Nu imi frange inima! Nu s ca fosta ta! Paulina: Ieri am plecat cu fetele n oras Tu m ai sunat nonstop sa vezi ce fac De ce port tocuri in loc de adidasi? Si m ai amenintat ca ai sa ma lasi… Liviu: Ieri ai plecat si pe mine nu m ai luat Am stat degeaba si te am asteptat Ma ia cu capul si mi bate inima… Cand vad cat e de scurat rochia Refren:x2 Unde ai fost toata noaptea? Nu mai intreba… Stiu ca ai pe altcineva! Stii ca nu i asa… Nu imi frange inima! Nu s ca fosta ta! Impreuna: M am saturat Si nu mai stiu ce sa fac… Dadeam bine in zodiac… Dar eu sunt leu tu esti drac… Refren:x2 Unde ai fost toata noaptea? Nu mai intreba… Stiu ca ai pe altcineva! Stii ca nu i asa… Nu imi frange inima! Nu s ca fosta ta!

Post a Comment for " Nu-s ca fosta ta Versuri - Paulina X Liviu Teodorescu | Audio Lyrics"